Înregistrează gratuit compania ta și descoperă toate avantajele. Testează acum!
page-header

Cum trimit o cerere de ofertă?

În Kros.ro se pot trimite cereri de ofertă către furnizori prin mai multe modalități. Ai flexibilitate crescută în alegerea furnizorilor către care trimiți solicitările.

Acest articol conține informații legate de:

Tipuri de cereri de ofertă

  1. Cerere de oferta din pagina de start sau apăsând butonul "Cerere de ofertă" din meniul principal
  2. Cerere de ofertă din listele de furnizori afișați pe categoriile de produse sau servicii
    1. Cerere de ofertă către toți funizorii de pe o categorie
    2. Cerere de ofertă doar către anumiți furnizori
  3. Cerere de ofertă din lista ta de furnizori favoriți
  4. Cerere de ofertă din magazinele furnizorilor

Completarea cererii de ofertă

  1. Informații de completat la fiecare produs/serviciu
  2. Informații expirare cerere si mesaj furnizori

Poți trimite o cerere de ofertă chiar dacă ești autentificat sau nu în cont. După ce ai completat cererea de ofertă, poți opta să te autentifici sau să te înregistrezi dacă nu ai deja un cont.

În funcție de modul de trimitere, furnizorii destinatari sau de produsele/serviciile căutate, cererile de ofertă pe Kros.ro se împart în mai multe tipuri:

Tipuri de cereri de ofertă

1. Cerere de oferta din pagina de start sau apăsând butonul "Cerere de ofertă" din meniul principal

Cine primește această cerere de ofertă? Această cerere de ofertă se trimite către toți furnizorii verificați de echipa Kros.ro, dacă sunt asociați categoriei de produse sau servicii descrise în formular. Asigură-te că furnizezi o descriere cât mai relevantă.

 

2. Cerere de ofertă din listele de furnizori afișați pe categoriile de produse sau servicii

Pentru a avea acces la listele de furnizori in funcție de categoriile de produse și servicii, trebuie să accesezi butonul  din meniul principal:

2.1. Cerere de ofertă către toți funizorii de pe o categorie

Cine primește această cerere de ofertă? Această cerere de ofertă va fi primită de către toți furnizorii care sunt listați în categoria respectivă de produse sau servicii.

Pentru a trimite o cerere de ofertă către toți furnizorii listați pe o categorie de produse sau servicii, va trebui să accesezi categoria dorită, după care să apeși butonu "Trimite către toți furnizorii":

2.2 Cerere de ofertă doar către anumiți furnizori

Cine primește această cerere de ofertă? Această cerere de ofertă va fi primită doar de către furnizorii selectați de tine și grupați pe categoria/categoriile din care i-ai ales.

Pentru a alege furnizorii către care dorești să trimiți cererea de oferta, va trebui sa accesezi categoria/categoriile de produse și/sau servicii care te interesează și să-i adaugi în coșul de furnizori.

După selecție vei regasi furnizorii în coșul tău de furnizori.

Pentru a trimite cererea de ofertă către furnizori selectați ai doua posibilități:

- din coșul de furnizori apeși butoul "Cere o ofertă"

-după ce ai selectat furnziorii doriți, din lista de furnizori, apeși butonul "Trimite către furnizorii selectați"

Nota: Pentru a putea trimite o cerere de ofertă de acest tip, trebuie să fii logat în contul tău.

3. Cerere de ofertă din lista ta de furnizori favoriți

Cine primește această cerere de ofertă? Această cerere de ofertă va fi primită doar de către furnizorii selectați de tine din lista ta furnizori favoriți.

Pentru a-ți crea propria listă de furnizori favorițti, va trebui sa folosești butonul de adăugare, acolo unde acesta este disponibil. Dupa adăugare, lista ta de furnizori favoriți va fi disponibilă accesând butonul "Lista favorite" din meniul "Contul tău".

Din lista de furnizori favoriți poți trimite cererea ta de ofertă fie către toți furnizorii apăsând butonul "Trimite către toți furnizorii", fie doar catre anumiți furnizori, selectându-i și apoi apăsând butonul "Trimite către furnizorii selectați".

4. Cerere de ofertă din magazinele furnizorilor

Cine primește această cerere de ofertă? Această cerere de ofertă va fi primită doar de către furnizorul din al cărui magazin o trimiți și ale cărui produse/servicii le incluzi în cererea de ofertă.

Acest tip de cereri de ofertă pot fi trimise doar din cadrul magazinelor proprii ale furnizorile Kros.ro. Un magazin al unui furnizor are o adresă de forma [nume-magazin-furnizor].kros.ro. Acesta poate fi accesat apăsând butonul  acolo unde apare. Pentru a putea trimite cererea de ofertă este nevoie sa adaugi în coș produse/servicii ale furnizorului respectiv, folosind butonul acolo unde apare.

Nota 1: Coșul de produse/servicii din magazinul unui furnizor este diferit de coșul de furnizori, adica cel în care ajung furnizorii pe care îi selectați din listele de furnizori.

Nota 2: Coșul din magazinul unui furnizor poate conține doar produse/servicii de la furnizorul respectiv. Poți avea produse/servicii în mai multe coșuri din magazine de furnizori în același timp.

Pentru a trimite cererea de ofertă va trebui să accesezi coșul de produse/servicii din magazinul furnizorului și să completezi cererea de ofertă. În cazul acestui tip de cerere, produsele/serviciile conținute sunt chiar cele pe care tu le-ai selectat din magazinul furnizorului. Vei putea modifica cantitățile din fiecare produs/serviciu. Implicit, la adăugarea unui produs/serviciu în coș, cantitatea este dată de cantitatea minimă pe care furnizorul dorește să o vandă din acel produs/serviciu. Aceasta are un rol informativ, astfel vei putea modifica cantitatea în orice sens dorești.

Completarea cererii de ofertă

Observatie: O cerere de ofertă poate conține mai multe produse și/sau servicii. Pentru a adăuga mai multe produse/servicii la cererea ta de ofertă va trebui să folosești butonul:

Pentru fiecare produs/serviciu din cererea de ofertă va trebui sa completezi un set de câmpuri.

1. Informații de completat la fiecare produs/serviciu

  • Se va descrie produsul/serviciul căutat: este indicat să furnizezi o descriere cât mai amănunțită pentru fiecare produs/serviciu, astfel încat furnizorii să înțeleagă cât mai clar ceea ce dorești.

  • Se va completa perioada de livrare pentru fiecare produs/serviciu: aceasta este perioada în care ai nevoie ca furnziorul să livreze/presteze produsul/serviciul căutat de tine.

  • Se vor introduce cantitatea dorită și unitatea de măsură pentru fiecare produs/serviciu: va trebui să existe o concordanță între tipul produsului/serviciului, cantitatea cerută și modul în care se măsoara.

  • La nevoie, se vor adăuga fotografii explicative pentru fiecare produs/serviciu: aceasă informație nu este obligatorie, însă poate fi utilă furnizorilor pentru a înțelege ce dorești.

 

 

Pentru fiecare cerere de ofertă pe care dorești să o trimiți, va trebui să completezi următoarele informații. Acestea trebuie completate o singură dată, nu pentru fiecare produs/serviciu în parte.

 

2. Informații expirare cerere si mesaj furnizori

  • Data de expirare a cererii: aceasta reprezintă data maximă până la care furnizorii pot raspunde cu oferte cererii tale. După această dată cererea ta nu va mai fi vazută de către furnizori.

  • Alte observații: în acest câmp poți specifica alte informații, un mesaj, care va ajunge odată cu cererea la furnizori, cum ar fi solicitari legate de livrare, plată, etc. Acest cămp nu este obligatoriu și nu trebuie să conțină descrieri ale produselor/serviciilor căutate.

Notă: Pentru cererile trimise din coșul de produse/servicii din magazinul unui furnizor, va trebui să completezi doar informațiile legate de expirarea cererii și eventualul mesaj către furnizori. În această cerere produsele/serviciile sunt preluate automat din coș.