Înregistrează gratuit compania ta și descoperă toate avantajele. Testează acum!

Problem Solving Training

no-photo
Descriere serviciu: 

CONCEPT

Viteza de dezvoltare , timpii redusi de productie, si cererile de reactie tot mai aprige din partea clientilor, creaza un volum tot mai mare de probleme firmelor indifferent de domeniu.

 

Abordarea problemelor poate face diferenta in mentinerea clientilor fericiti dar chiar si atragerea altora noi.
Conceptul de Problem Solving face abstractie de modelul de business, domeniul de afacere si chiar si de experienta personalului. El vine in intampinarea companiei, oferind solutionarea problemelor prin abordarea sistematica de colectare de fapte, gasirea contrastului si actionarea acolo unde este nevoie, fara risipa de resurse.

Abordarea metodei consta in doi piloni principali, orientarea catre problema si orientarea catre cauza.
Toolurile principale folosite in cei doi piloni, preluate din cultura Japoneza si rafinate de-a lungul deceniilor sunt: IS- IS NOT, Ishikawa,  5 x De ce? .
Rezultatul parcurgerii sistematice a metodei, este identificarea cauzelor radacina atat tehnice cat si manageriale, si implementarea masurilor corrective in timp util, dar si prevenirea problemelor din viitor prin generearea de Lessons Learned.

Metoda a fost adoptata cu success in cele mai dificile cazuri in diferite industrii, si sunt inceputul care va genera in orice mediu resurse umane eficiente, si nu in ultimul rand client multumiti.

Motivatie – De ce PS?
  • Pentru a inbunatatii calitatea
  • Pentru a intelege in profunzime produsul si proceselele
  • Eficienta si viteza crescuta

 

Abordare
  • Focusare pe relatia de cauza-effect al produsului, pieselor si a proceselor
  • Indrumare pe cazuri reale

 

Se aplica problemelor
  • Reclamatii client
  • Testare si dezvoltare produs
  • Defectiuni in linia de productie
  • Probleme de durabilitate
  • Probleme relocare
  • Probleme furnizori
Beneficii
  • Imbunatatirea calitatii produselor si a serviciilor
  • Intelegerea detaliata a produsului, functiile produsului si a proceselor de productie
  • Cresterea eficientei si a vitezei de rezolvare a problemelor -> Cresterea productiei
Obiective
  • Implementarea gandirii sistematice de rezolvare a problemelor in compania ta
  • Dezvoltarea viitorilor experti in rezolvarea problemelor
  • Constientizarea managementului legat de importanta PS-ului si rolul lor in rezultatul final

 

Structura training Problem Solving
  • Principii de baza
  • Cazuri reale din industria auto
  • Palnia de PS
    • Orientarea catre problema
    • Orientarea catre cauza
  • Standarde si documentatie
  • Logica 8D (baza metodologiei)
  • Structura 8D
  • Procesul 8D
    • Formarea echipei
    • Tooluri pentru colectarea informatiei (IS- IS NOT
    • Actiuni pentru colectarea informatiei
    • Definire target
    • Analiza risk
    • Analiza cauza effect (5 x Why?)

Te-ar putea interesa și

no-photo
Consultanta in afaceri
Oferim servicii complete de optimizare a proceselor din compania ta.

La cerere

no-photo
Managementul productiei si serviciilor
Oferim soluții personalizate pentru companiile care doresc o crestere sustenabila

La cerere