Viteza de dezvoltare , timpii redusi de productie, si cererile de reactie tot mai aprige din partea clientilor, creaza un volum tot mai mare de probleme firmelor indifferent de domeniu.
Abordarea problemelor poate face diferenta in mentinerea clientilor fericiti dar chiar si atragerea altora noi.
Conceptul de Problem Solving face abstractie de modelul de business, domeniul de afacere si chiar si de experienta personalului. El vine in intampinarea companiei, oferind solutionarea problemelor prin abordarea sistematica de colectare de fapte, gasirea contrastului si actionarea acolo unde este nevoie, fara risipa de resurse.
Abordarea metodei consta in doi piloni principali, orientarea catre problema si orientarea catre cauza.
Toolurile principale folosite in cei doi piloni, preluate din cultura Japoneza si rafinate de-a lungul deceniilor sunt: IS- IS NOT, Ishikawa, 5 x De ce? .
Rezultatul parcurgerii sistematice a metodei, este identificarea cauzelor radacina atat tehnice cat si manageriale, si implementarea masurilor corrective in timp util, dar si prevenirea problemelor din viitor prin generearea de Lessons Learned.
Metoda a fost adoptata cu success in cele mai dificile cazuri in diferite industrii, si sunt inceputul care va genera in orice mediu resurse umane eficiente, si nu in ultimul rand client multumiti.
La cerere
La cerere