Înregistrează gratuit compania ta și descoperă toate avantajele. Testează acum!

MANAGEMENTUL PERSONALULUI

Domenii de activitate
  • Sisteme de conducere
  • Planificarea necesarului de personal
  • Stabilirea potentialului RU
  • Planificarea carierei
  • Analiza motivatiilor
  • Analiza climatului din intreprindere
  • Analiza culturii organizatiei
  • Analiza absenteismului
Descriere serviciu: 
  • Întocmirea şi administrarea dosarelor de personal ale angajaţilor. 
  • Actualizarea in permanenta a bazelor de date, prin înregistrarea modificărilor de orce natura, aparute in activitatea curenta.
  • Întocmirea documentelor standard în cazul încheierii, modificării, suspendării/încetării contractelor individuale de muncă, completarea şi transmiterea Registrului de Evidenta a Salariaţilor în format electronic (REVISAL)
  • Inserarea în contractele de muncă a clauzelor suplimentare (de ex. clauza de confidenţialitate, mobilitate, neconcurență, de formare profesională, privind utilizarea autovehiculului proprietatea angajatorului, etc.)
  • Întocmirea documentelor necesare suspendarii contractelor de muncă pentru concediul de crestere si ingrijire a copilului
  • Întocmirea documentelor necesare aplicării sancţiunilor disciplinare.
  • Întocmirea setului de documente la încetarea contractului de muncă.
  • Întocmirea de adeverinţe de vechime (solicitate în timpul activității sau ulterior momentului încetării contractului), adeverinţe tip pentru indemnizaţie creştere copil şi alte adeverinţe, documente tip solicitate de diverse instituţii.
  • Intocmitea diverselor adeverinte solicitate de salariati.
  • Întocmirea documentelor necesare în cazul concedierilor (ex. desfiinţarea locului de muncă, concedieri pentru necorespundere profesională, etc.).
  • Declararea posturilor vacante la AJOFM si comunicarea ocuparii acestora.
  • Întocmirea documentelor pentru obţinerea repartiţiilor, subvenţiilor şi ajutoarelor financiare.
  • Întocmirea Regulamentului Intern standard pe obiect de activitate şi/sau adaptarea lui conform anumitor specificaţii dorite de angajator.
  • Întocmirea şi/sau actualizarea Fiselor de post.
  • Intocmirea diverselor rapoarte solicitate de angajator referitoare la salariati si cheluielile cu salariatii.
  • Asistentă la întocmirea evaluării anuale a salariaţilor.
  • Întocmirea documentație privind demararea negocierii Contractului colectiv de muncă la nivel de unitate şi asistentă la întocmirea lui.
  • Auditul dosarelor de personal.
  • Programarea şi evidența examenelor medicale de medicină a muncii.
  • Programarea si evidenta instructajelor SSM.
  • Organizare programe de dezvoltare personala/profesionala a angajatilor: training, team buiding. 
  • Organizare programe de wellbeing pentru salariati.
  • Analiza si adaptarea climatului la locul de munca.
  • Organizare programe de motivare, fidelizare si managementul beneficiilor pentru salariati.

Te-ar putea interesa și

Salarizare si HR
Plateste salarii fara stress Tehnologia și serviciile noastre, asigură procesarea exactă a tuturor obligatiilor salariale/fiscale pentru a avea...

La cerere

Dreptul muncii
Consultanta de specialitate pentru incheierea/executarea/modificarea/suspendarea/incetarea contractelor de munca, introducerea unor clauze speciale,...

La cerere